Friday, November 30, 2012

:: I Miss Guilin Badly ! Sigh!

Aku gigih bangun pagi-pagi buta pukul 4 pagi ni dengan sejuta harapan untuk menyiapkan esemen yang berdue date kan esok! Tapi tetiba aku terpandang entry Guilin yang mana semenjak dua menjak ni aku rasa rindu yang amat untuk ke sana lagi. Check tiket...owh still ada masa nak kumpul duit seposen sehari.. Lambat weh!

Seriously aku ader bermimpi yang aku dah ada kat sana sambil belai-belai ais kat pokok. Petanda apakah ituh? Belek tiket lagi...Aduhh, lambat nya masa ni bergerak. Dah la takder mana-mana tiket lain dah available kat tengah-tengah tu sebelum Guilin. Kadang-kadang rasa stress giler tengok tiket murah yang tak berapa murah tu melambai-lambai. Sekarang ni kalau AA buat sale, aku hanya mampu tenung dalam-dalam sambil gigit jari dan sambil tu gak duk belek-belek kalendar. Tak tahu lah mana date yang boleh dicelah. 

Disebabkan aku rasa aku ni pelajar yang tak berapa nak cerdik, so aku tak boleh miss class dengan sengaja sebab aku target untuk untuk score full attendance. Tu je markah kesian untuk aku. Nangess!

Tapi....ada gak nanti aku wat hilang akal, beli bawah paras sedar ni kang!



*Takder ke saper-saper ada skandel keje ngan AA?

12 comments:

  1. Eehh...korang nak pi guilin lagik ker..?? Nak ikuttttt

    ReplyDelete
  2. Macam kenal je gambor ni. Hihi

    guilin.... Tunggu kami datang!!!!

    ReplyDelete
  3. Azra: Yep, next year? Seriously mauu?

    ReplyDelete
  4. PM: Dok sabor...aku dalam fasa tgh riki2 jacket dgn pocket kosong skrg..huhu

    ReplyDelete
  5. aku ada visa China yg masih valid.. tiket jer x ada.. agak2 ko sudi nak sponsor tiket flight return.. **wink **wink..

    ReplyDelete
  6. ckucin: Memang takk! Sudi sponsor utk diri sendiri je.. Tu pun sedikit berkira kott! Huaaaa

    ReplyDelete
  7. hah? nak pergi guilin lagi? tak boleh jadik ni, aku pun nak usha tic jugaklah...harap-harap dapat belai ais jugak dekat pokok, huhu...

    ReplyDelete
  8. Orga: Pergi..jgn tak pergi! Tapi make sure time tu betul2 kalau nk g belai ais..Kalau untung2 dpt belai salji, lagi best kan!

    ReplyDelete
  9. xpe, belajar dlu betol, nnt travel puas2 okeh! hehehe

    ReplyDelete
  10. John: Travel tu utk release stress belajar...adehh..lmbtnya next trip!

    ReplyDelete
  11. aku pn nk ckp.. lambatnyaaa next trip! hahaha

    ReplyDelete
  12. Tahun depan ada 1 tempat yang eager sangat nak gi... tak sabarnya... shhhhhh!!!!

    ReplyDelete