Friday, April 20, 2012

:: Hi! I'm Ella

Email 1:

hi nil,i am ella,do you remmember?

The things you like is no pay the freight.
Because express company asked us money,I really doubt?
You know is my friend's company, so the freight will be cheap.
Now you need help. thank you very much.
Reply at.
-ella-

Email latest :

hi nil,
Thank you very much for your help,make friend with you is a good lucky thing. 
Your friend aj come next month, you together?
-ella-

--
Bagi yang dah tau, last week aku pergi ziarah Bruce Lee adalah sekali harung dengan buat keje opis. Jimat kos lah katakan. So kat sana adalah aku bercontact-contact berurusan dengan beberapa amoi dan leng loi masa urusniaga jual beli barang tu. So amoi yang namanya Ella ni email me untuk request bayaran courier yang dia dahulukan sebelum ni. Amoi ni antara yang terpandai speaking English antara yang tak pandai (boleh laa). Dia berusaha gak untuk bercakap walaupun kekadang aku paham 40% je apa yang dia cakap.

The main point here... aku rasa English dia cute! Hikss..

Peace - from Ella

6 comments:

  1. maknanya kalau en Y suruh mu kerja dan menetap kat china nuu... aku kompem english mu paling hebak nil! hehe

    ReplyDelete
  2. Haha...keji statement!!

    Tu kalo aku yang gi sorang laa..tp kalo mu ada skali...kira aku jatuh no 2 laa...x gitu??

    ReplyDelete
  3. "knowing you bring fruitful relationship"... ko ada bawak buah bagi dorang tak?? hahahahhaha..

    ReplyDelete
  4. eh ayat tu betulla...cuba carik dlm tenet!

    ReplyDelete