Tuesday, March 13, 2012

:: Oh Fatimah : Khairat ::

Pn Fatimah akhir-akhir ni garang semacam je. Agaknya sebab dah lama tak dapat jumpa cucu, Nuha si Sepet tuh. Hari tu macam biasa, kena lagi dengan Pn Fatimah, tapi kali ni secara berjemaah. Biasa la, kami sebagai anak yang degil nak mampos, haruslah di laser pakai peluru kelajuan tertinggi.

Tukang hantar sms : " Pn Fatimah suruh pesan kat semua orang yang dapat sms ni ";

"Tahun ni jangan mati dulu. Sila mati tahun depan sebab khairat tahun ni semua tak bayor! Sekian"

Ader rasa tertusuk duri tak?

Padan muka!

1 comment:

  1. Suka aaa ke PuanFatimah ni.. tak sabar tunggu series seterusnya.. hehehehhee..

    ReplyDelete